Sider

tirsdag den 13. marts 2012

krea-træf

Endelig blev der 5 min ro til at minde søndagens krea-træf i Odense.
Hold nu op hvor var det hyggeligt - og som total træf norvise så viste jeg ikke hvad der ventede mig.
Hvor findes der mange ínspirerende mennesker som deler min hobby.
Jeg sad ved bord med Fru Westerskov Loppe-shoppe filihunkat Storm & Co og et par uden blog.
Se alle deltagerne her...

Der var forkælelse fra de grønne tanter.








(hmm hvordan går jeg det mon vendt om?)
For jo jeg havde fået penge med hjemme fra og drømte om denne bog. men pengene blev i lommen for nr 9 gjorde at jeg vandt den!!
Nu forestiller jeg mig at jeg skal hækle mig et tæppe hvor firkanterne er i de forskellige hækle teknikker.


4 kommentarer:

  1. Aj hvor nogle fine ting, I fik med hjem. Den lille bog om hækling har jeg også luret på, tror den er god :0)

    SvarSlet
  2. Helle - Den kan bestemt godt anbefales...
    Synes der er mange fine teknikker i.
    Spændt på om jeg har tålmodigheden til en slumretæppe

    SvarSlet
  3. Sikke heldig du var at vinde :)
    Det var et super hyggeligt blogtræf...
    KH Micha

    SvarSlet
  4. Det var bare super hyggeligt.
    Kunne være man skulle prøve hæklecafen på kulturmaskinen om mandagen.

    SvarSlet