Sider

onsdag den 14. marts 2012

FRIDAG

Tænk jeg her bare så heldig at jeg har nogle feriedage til overes og en af dem blev brugt idag.
Jeg fandt for første gang min symaskine frem, nu skulle den stå sin prøve.
- vores køkken er sådan et billigt "harald nyborg" agtigt der oven i hatten er sat skævt op, så det falder fra hinanden for et godt ord.
Så længe har vi levet med at det har set sådan ud.













Er det ikke bare utorligt hvad man kan venne sig til at se på????
Nå med det gik fint med symaskinen og jeg og nu ser det sådan ud.














Så venter vi bare på lottogevinsten så vi kan få et nyt, med gaskomfur!!

2 kommentarer:

  1. rigtig fint! godt med et før og efter billede
    x
    margit
    Creative Tail

    SvarSlet
  2. Tak Margit.
    Kan stadig undre mig over vi kunne holde ud at se på det andet så længe.

    SvarSlet