Sider

onsdag den 5. oktober 2011

Drømmer om fri!

Hu hvem der bare havde fri.
 - sidder her på job (hø hø kan vel sige jeg holder mig en lille "rygepause" lige nu) og kan næsten ikke holde ud at være her.
Har kigget på blogger (ikke at forvæksle med blotter - selv om jeg arbejder i kriminalforsorgen) og selv haft en (igen en blog) i en uge nu.
Jeg er blevet så inspireret at jeg bare må hjem og hyggehækle. Jeg må lære at sy og strikke.
Jeg har da slet ikke til til at være her 37 timer. Måske jeg skulle få nogle flere børn? - og dog det er vel ikke lig med mere tid.
Måske en anden mand der tjente så meget jeg bare kunne gå hjemme? Eller en lotto gevinst.
I morgen bliver min lille mus 1 år og jeg havde håbet han skulle have haft en masse af Maja Hansens dyr. - men men sådan blev det ikke. vi prøver igen til jul.

De eneste blomter der kan overleve på mit kontor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar