Sider

lørdag den 25. februar 2012

oldemorhækel, ny computer & genbrugshygge

Jeg holder fri...
- fri fra min famile!
Det er så skønt at savne dem.
Efter mange lange nætter med gråd og alt for lidt søv, har jeg overladt cirkuset til min kære pædagog og er taget hjem til mine forældre i det mørke jylland.
I nat har jeg sovet, i dag har jeg sovet længe om mon ikke der skal en middagslur ind over det også.
I aften skal jeg mødes med min folkeskole klasse, så er det 20 år siden GLUP!!!!














I toget gik jeg igang med  en ide som jeg fandt hos Stine, et langt langt tørklæde i Oldemor hækel.
Det eneste man kan sige om det er - hold op der er meget der skal hæftes!
















Min kære far har skaffet en billig computer til os, så nu er vi efter 1,5 år uden computer endeling med på nodern, så nu skal jeg blogge fra sofaenen også og ikke kun i frokostpausen!!
Det bliver FEDT



















Sidst men ikke mindst har jeg været en tur i genbrugen...
Synes denne pude var hyggelig så den kom med hjem.
Tror den skal have en ny "bagside" og så ind i sofaenen!

2 kommentarer:

  1. Hvor et det godt du får sovet for uden søvn går den bare ikke. Dejligt at du har muligheden. Glæder mig til at se det færdige tørklæde. Puden synes jeg er mega flot, utroligt hvad man finder i genbrug. God fornøjelse i aften :)

    SvarSlet
  2. Det var simpelthen bare så skønt at sove.
    Jeg kom hjem over middag med et overskud jeg sjældent har haft. Solen skinnede - Fantastisk!!!
    - og ja man kan virkelig finde genbrugsGULD!

    SvarSlet