Sider

torsdag den 12. januar 2012

Post chok!

Jeg er jo som altid alene med drengene tirsdag aften.
Lille Jona er en rigtig skrige fis, og da moren jo skulle se Bones måtte han med ned i stuen, således sad vi kun i skæret fra fjernsynet. 21.05 banker det karftigt på...
- tænker at det må være min mand der ikke kan finde sine nøgler så jeg bakser barnet og mig op af sofanen og åbner døren.
I et split sekundt tænker jeg bare det aller værste, for der på min trappe sidder en "udenlansk" udeseende mand (skrevet med et smil) jeg når at tænke alt fra hjemmerøverri til tricktyv da han siger Hej det er posten!!!

Arme det var jo mit Zpagettig garn fra Yarnfreak tøserne.
Da hjertet igen slog kunne jeg slet ikke får armene ned.
(selv om jeg nu alligevel synes at den stakkels pakke mand havde en sen arbejdsdag, og hvad han  lavede siddende på trappen er jeg holdt op med at gisne over)
Jeg har simpelthen fået den mest forrygende service at de tøser, kan kun sige at de er bestemt en værdig konkurant til Tanterne!!!
Nu skal der laves gulvtæppe!
- hu men skal det være små eller store striber skal farverne komme i samme rækkefølge eller...?

Så de 2 andre projekter jeg var kommet i gang med må vente lidt:

 

Puden, min mor skulle have haft i julegave, som desværre skulle pilles op og begyndes igen, og puffen som aldrig ville blive rund da jeg ikke formår at tælle mens jeg ser tv, og derfor bliver kantet.

3 kommentarer:

  1. Uf kan godt forstå at du blev lidt forskrækket. Men ja der er en super service når man handler hos de piger. Spændende at se hvad du beslutter dig for med tæpperne

    SvarSlet
  2. For dælen noget lækkert garn! mums! skønne farver.

    Jeg har også selv haft nogle spøjse oplevelser med pakkeleveringer. Fx fik jeg en dag en pakke klokken 4.30 om morgenen. Det var vist også mere held end forstand, at jeg faktisk turde at åbne døren :-)

    SvarSlet
  3. @Helle - det var simpelt sådan en service. De tog billeder af de forskellige farvekombi inden jeg bestilte.
    Er i gang med tynde striber - men hold op der er lang vej!

    @Tina - men hvad sker der for de postbude. Jeg havde slet ikke betalt for omdeling kun afhentning.
    Nå men dejligt at det kom.
    Tænkte faktisk at dit tæppe ville passe perfekt til - måske det skulle være et kommende projekt!

    SvarSlet