Sider

mandag den 31. oktober 2011

Craft it forward

Så blev det min tur til at sende stafetten videre.
Mit bud er:

 

En  nøglesnor med en paddehat og et armbånd.
Paddehatten er fra en opskrift hentet hos TanteGrøn med lavet af Karen.
Hjerterne i armbåndet er fra Hellemor.

SÅ er du en af de fire første, der kommenterer på mit indlæg, så modtager du herlighederne
Herefter skal du sende en gave retur til mig og selv sende "Craft it forward" stafetten videre på din egen blok. Det du laver skal være hjemmelavet. 
Mon du har lyst til at være med?

3 kommentarer:

  1. Uuuh jeg vil frygtelig gerne være med :)

    SvarSlet
  2. Ej Helle - hvor hyggeligt!
    Send mig en mail med din adresse så sender jeg straks et brev til dig. linedanserinde@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Det gør jeg lige med det samme :)

    SvarSlet